בשעה 16:00 בדיוק יצא לדרך מסע הרכבים הגדול למען כבוד התורה ולומדיה, כאשר אלפי נהגים התכנסו בשלושה מוקדים מרכזיים ברחבי ירושלים ומשם החלו לנוע בשיירות מאורגנות לעבר מוקדי המחאה.
מוקדי היציאה שנקבעו על ידי המארגנים היו בחניון שנלר, חניון הר המנוחות ובחניון הסמוך למתנ"ס מעלה ברמות. כבר משעות הצהריים נרשמה תנועה ערה של כלי רכב שהגיעו למקום, כאשר עשרות פעילים עמלו על חלוקת חומרי הסברה, הדבקת שלטי מחאה ומיתוג אלפי הרכבים במסרים הקוראים להפסקת הפגיעה בלומדי התורה.
כתב "חרדים ירושלים" שסייר במוקדי ההתארגנות ושוחח עם אחד הפעילים שמע כי ההיענות עלתה על כל הציפיות. לדבריו, בעלי רכבים רבים הגיעו מיוזמתם כדי לקחת חלק במפגן המחאה, מתוך תחושת אחריות ציבורית ורצון להשמיע קול ברור נגד מעצרי בני הישיבות והאברכים.
במוקד הר המנוחות יצאה לדרך שיירת ענק של מאות רכבים בדרכה לעבר כלא 10. בראש השיירה נצפו חבר הכנסת מאיר פרוש וסגן השר ישראל אייכלר, שהצטרפו למפגן המחאה יחד עם ציבור רחב שהגיע למקום.
ח"כ מאיר פרוש אמר לתקשורת מהמקום:
"רק במדינת ישראל עוצרים לומדי תורה! חייבים למחות!"
סגן ראש עיריית ירושלים, צחי ברים, הנמנה עם מארגני מחאת "אין דרך בלי תורה", מסר ממוקד ההתכנסות בהר המנוחות:
"המסר שלנו ברור. לא נשתוק כשעוצרים אברכים שרק ממשיכים את דרכי אבותינו. בחרנו במחאה שקטה וללא אלימות, אך בנחישות. אין דרך בלי דרך התורה. עד כאן!"
המארגנים הגדירו את האירוע כמפגן של אחדות, קידוש שם שמים ומחאה ציבורית רחבת היקף למען עולם התורה, כאשר לאורך המוקדים נראו אלפי רכבים הנושאים שלטי מחאה אחידים תחת הסיסמה: "עד כאן!"

במהלך השעות הקרובות צפויות השיירות להמשיך במסלולן, כאשר המארגנים מעריכים כי מדובר באחד ממפגני הרכב הגדולים שנערכו בשנים האחרונות בירושלים למען ציבור לומדי התורה.