חברת ONE Technologies, מחברות טכנולוגיות המידע הגדולות בישראל, מתרחבת לבירה וחנכה השבוע את משרדיה החדשים בעיר, במתחם ההייטק CITY HI שבהר חוצבים.
המעבר לבירה התאפשר בסיוע מענק ייעודי של משרד ירושלים ומסורת ישראל והרשות לפיתוח העיר (הרל"י), במסגרת מאמצי המדינה והרשות לעודד חברות הייטק וסטארט-אפים להקים ולהרחיב פעילות ברחבי העיר.
בטקס חנוכת המשרדים השתתפו ראש העיר משה ליאון, מנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים צחי נמיר ובכירי החברה.
המשרדים החדשים משתרעים על שטח של כ-250 מ"ר והוקמו בהשקעה של כ-600 אלף שקלים. בשלב הראשון צפויים לעבוד במקום כ-60 עובדים, כאשר החברה כבר החלה בהליכי גיוס עובדים ביניהם גם מהציבור החרדי לקראת הרחבת הפעילות בעיר.

בחברה ציינו כי הבחירה בירושלים נובעת מהאמונה בפוטנציאל הצמיחה של העיר כמרכז טכנולוגי מוביל בישראל, לצד התפתחות תשתיות התעסוקה והחדשנות בשנים האחרונות.
ברשות לפיתוח ירושלים מציינים כי חברות הייטק המעתיקות או מרחיבות פעילות לבירה נהנות ממעטפת סיוע רחבה הכוללת מענקים, הטבות ארנונה, חיבור לקהילה העסקית והטכנולוגית המקומית וקשר עם מוסדות המחקר והאקדמיה הפועלים בעיר.
לפי נתונים שהוצגו באירוע, ירושלים ממשיכה להתחזק בזירת ההייטק העולמית. על פי דוח StartupBlink לשנת 2026, רשמה העיר זינוק של 18.9% בשנה אחת ועלתה למקום ה-93 בעולם בדירוג הערים המובילות לחדשנות וסטארט-אפים.
בירושלים פועלים כיום מרכזי פיתוח של חברות בינלאומיות מובילות לצד חברות ביטחוניות גדולות, באזורי התעסוקה המרכזיים ובהם הר חוצבים, גבעת שאול, גב-ים פארק העברית ורובע הכניסה לעיר.
ראש העיר משה ליאון בירך על המהלך ואמר כי הגעת חברות מובילות לירושלים מחזקת את מעמדה של העיר כמרכז חדשנות וטכנולוגיה, יוצרת מקומות עבודה איכותיים לתושבים ותורמת לצמיחתה הכלכלית של הבירה.
מנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים, צחי נמיר, הוסיף כי בשנים 2026–2027 יושקעו עשרות מיליוני שקלים נוספים בקידום תעשיית ההייטק בעיר, במטרה למשוך חברות נוספות ולהגדיל את היצע המשרות בעיר.