חדשני ומרענן לקיץ

"השיבנו" אליהו חייט ומייקי מוקטון משחררים את הלהיט בגרסת אפרו-האוס

המוזיקאי אליהו חייט והדיג'יי והמעבד מייקי מוקטון משחררים גרסת כיסוי אלקטרונית ומפתיעה ל"השיבנו", הלהיט של חנן בן ארי שכבש את המגזרים. השניים לקחו את הלחן המרגש והעניקו לו מעטפת אפרו-האוס קצבית ועדכנית, שמחברת בין רגש יהודי לאנרגיה סוחפת שמתאימה בול לעונת הקיץ.

תמונת הסינגל החדש

"השיר הזה ישר נגע לי בלב. בכל אירוע תמיד ביקשו שאנגן את זה והקהל הצטרף באופן טבעי. הלחן של חנן בן ארי מרגיש עתיק ומזכיר את הסגנון של שלמה קרליבך. אחרי שהשיר נגע בכל כך הרבה אנשים, רצינו להביא גרסת Afroho House חדשנית ומרעננת לימי הקיץ. פניתי לחברי הטוב מייקי, DJ ומעבד כישרוני, שהביא כאן עיבוד וביצוע יוצא מן הכלל".

הסינגל החדש

הפקה וקונספט: אליהו חייט | לחן וביצוע במקור: חנן בן ארי | עיבוד: מייקי מוקטון | יחסי ציבור ותקשורת: ישראל רוזן

צילום: יח"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.jerusalem@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים ירושלים' אליכם לנייד

תגובות

אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן