לקראת מחאת הרכבים הארצית המתוכננת ליום רביעי בשעה 16:00, התכנסה הערב באחת המשרדים בעיר חברי הוועדה המארגנת לישיבת היערכות אחרונה בהשתתפות נציגי הקהילות והחסידויות השונות, במטרה להשלים את ההכנות לקראת המפגן שייערך במקביל בעשרות מוקדים ברחבי הארץ.
בין המשתתפים בישיבה: סגן ראש העיר צחי ברים, שרוליק פרנקל ראש לשכתו, יצחק ברטלר נציג חסידות ויז'ניץ ויועצו של ח"כ יעקב טסלר, שימי בלוי נציג שלומי אמונים וראש המטה של השר מאיר פרוש, ישראל דרנגר נציג חסידות גור ואהרון פרישמן נציג חסידות בעלזא.
לקראת מחאת הרכבים הארצית שתתקיים ביום רביעי, חשפו המארגנים את הלוגו הרשמי שילווה את שיירות המחאה ברחבי הארץ. הלוגו, הנושא את הסלוגן "עד כאן! אין דרך בלי דרך התורה!", צפוי להתנוסס על גבי רכבים, שלטים וחומרי הסברה לאורך מסלול התהלוכה.

במטה המחאה אומרים כי המסר נועד לבטא את התנגדות הציבור החרדי למעצרם של בני ישיבות ואברכים, ומציינים כי ההיערכות לקראת האירוע נמצאת בשלביה האחרונים.
לפי המארגנים, נכון לעכשיו נקבעו עשרות מוקדי יציאה ברחבי הארץ, ובהם גם ירושלים וגבעת זאב, כאשר מהעיר צפויה לצאת אחת השיירות הבולטות במסגרת המחאה.
חבר הוועדה המארגנת שימי בלוי אמר בשיחה עם 'קו אנ"ש" כי ההיערכות נמצאת ב"ישורת האחרונה" וכי כבר נרשמו מאות משתתפים. לדבריו, המארגנים מצפים להשתתפות רחבה של בעלי רכבים מכל רחבי הארץ.
עוד אמר כי "יש כבר מאות רבות של בעלי רכבים שנרשמו להשתתף במסע המחאה על כבוד התורה בהוראת גדולי ישראל. בעזרת ה' ייצאו שיירות ממוקדים רבים ברחבי הארץ".
בלוי הוסיף כי המארגנים נמצאים בתיאום מול המשטרה לקראת האירוע. "לציבור החרדי מגיע חופש מחאה כמו לכל ציבור אחר בישראל", אמר.
במקביל, נמסר כי מי שילווה משפטית את המשתתפים במהלך המחאה הוא עורך הדין נתן רוזנבלט, שיספק מענה בנושאים משפטיים ותעבורתיים ככל שיידרש.
בקרב המארגנים מדגישים כי מדובר במחאה רחבה המאחדת גורמים שונים בציבור החרדי, כאשר בעיר נערכים להשתתפות משמעותית בשיירת המחאה המתוכננת.