כֹּה תֹאמַר לְבֵית יַעֲקֹב: בזמן שהמצב הרוחני בעיר ובכלל נמצאת בעת קשה, ובזמן שההתנכלות ללומדי התורה נמשכת ללא רחם, בביתו של מרן האדמו"ר מבעלזא בקרייה בעיר התקיימה אמש אסיפה מיוחדת בהשתתפות רבני ועד הצניעות של הקהילה, בראשות בנו הרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח שליט"א ובהשתתפות מרן האדמו"ר.
במהלך האסיפה עסקו המשתתפים בהמשך חיזוק ערכי הצניעות והמסורת בקרב בנות ונשות קהילת בעלזא בארץ ובעולם, ובהרחבת פעילות הוועד. במהלך הדיונים הודגש כי הפעילות תיעשה מתוך דרכי נועם, הסברה, רגישות וקירוב, בהתאם לרוחם של רבותיה של החסידות.
במעמד נשאו דברים חברי בית הדין של הקהילה, הרה"ג רבי יהושע פינק שליט"א והרה"ג רבי אלימלך גרוס שליט"א. לאחר מכן נשא דברים הרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח שליט"א, שעמד על חשיבות המשך הפעילות מתוך אחריות, שיקול דעת ודרך ארץ.
את האסיפה חתם מרן האדמו"ר מבעלזא בדברי חיזוק והכוונה לחברי הוועד, כשהוא מדגיש את החשיבות שבהנחלת ערכי הצניעות מתוך אהבה, קירוב ודרכי נועם.
קרדיט: מערכת בעלזא הויף ומערכת בצילא דמהימנותא.