אחד מסמלי הכניסה לעיר צפוי להיעלם מהנוף: הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה ירושלים צפויה לדון השבוע בהפקדת תוכנית להרס מלון פרימה פארק בשכונת קריית משה, ובמקומו להקים מגדל עירוב שימושים בן 40 קומות שיכלול מגורים, מלונאות, מסחר וחניון תת-קרקעי.
התוכנית, שמקדמות חברות גבאי מניבים ופיתוח ופרימה מלונות, חלה על שטח של כ-4.5 דונם בצומת הרחובות זאב וילנאי, שדרות הרצל ודרך יצחק רבין, סמוך לתוואי הרכבת הקלה.
על פי התוכנית, מלון פרימה פארק בן תשע הקומות, הכולל כיום 217 חדרים, ייהרס ובמקומו יוקם מגדל בן 40 קומות. הפרויקט יכלול כ-130 יחידות דיור, כ-408 חדרי מלון בשני סוגי מלונאות, חזית מסחרית בשטח של כ-780 מ"ר הפונה לשדרות הרצל, וכן שטחים משותפים לדיירים ובהם מועדון דיירים, חדר משחקים לילדים ובריכות שחייה על גגות המבנה לטובת אורחי המלון.
עוד כוללת התוכנית הקמת חניון תת-קרקעי משותף עם מתחם מלון גני ירושלים הסמוך, כאשר הכניסה אליו תהיה מרחוב זאב וילנאי בלבד.
מלון פרימה פארק, הממוקם בכניסה לעיר בסמוך לקריית הממשלה ולמוקדי תרבות מרכזיים, נחשב במשך שנים לאחד המלונות המוכרים באזור. עם אישור התוכנית והשלמתה צפוי המקום לשנות לחלוטין את פניו ולהפוך למתחם עירוני חדש המשלב מגורים, תיירות ומסחר.
הדיון בהפקדת התוכנית צפוי התקיים בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה ירושלים, ובהמשך יוחלט האם לקדם את התוכנית לשלב ההתנגדויות והאישור הסופי.