דרמה גדולה הבוקר (רביעי) בחדר האוכל של ישיבת מיר בשכונת בית ישראל, כאשר בחור ישיבה איבד את הכרתו במהלך ארוחת הבוקר בעקבות חנק באמצע האכילה.
תלמידים ששהו במקום הבחינו כי הבחור מתקשה לנשום ולאחר זמן קצר איבד את הכרתו, מה שהוביל לבהלה גדולה בקרב הסועדים בחדר האוכל.
בזמן שכוחות ההצלה הוזעקו למקום, אחד מחבריו של הבחור, שעבר קורס חובשים, פעל במהירות וביצע בו פעולות היימליך בניסיון לחלץ את הגוף הזר שחסם את דרכי הנשימה.
בחסדי שמיים, לאחר מספר פעולות הצליח הגוף הזר להיפלט החוצה, והבחור שב להכרה מלאה במקום לעיני חבריו הנרגשים.
צוותי הרפואה שהוזעקו למקום המשיכו בבדיקות רפואיות כדי לוודא שמצבו תקין, ובסיום הוא פונה להמשך מעקב בבית החולים, בישיבה נשמו לרווחה לאחר שהאירוע הסתיים ללא פגיעה חמורה.
בישיבה סיפרו כי התושייה והתגובה המהירה של החבר מנעו ככל הנראה אסון כבד והצילו את חייו של הבחור.