על פי פרסום של העיתונאי לירן תמרי: צעיר שהוגדר כשורד מסיבת הנובה נפצע מירי במהלך מרדף משטרתי בעיר ומאושפז מאז בבית החולים. לטענת בני משפחתו, במהלך האירוע קרא לשוטרים כי הוא "ניצול נובה" וביקש שלא יירו לעברו.
לפי הפרסום, האירוע התרחש לפני מספר ימים לאחר שהצעיר נעצר במחסום משטרתי ובהמשך נמלט מהמקום ברכבו. בעקבות כך התפתח מרדף שבמהלכו בוצע ירי לעבר הרכב, והצעיר נפגע ונזקק לאשפוז.
מאז האירוע מאושפז הצעיר בבית החולים תחת שמירה משטרתית צמודה. עוד דווח כי מספר שוטרים מוצבים בסמוך לחדרו לאורך שעות היממה.
במקביל, על פי הפרסום, בית המשפט אישר בשלב מסוים להוריו של הצעיר לשהות לצדו לפרק זמן מוגבל. אולם בתחנת מוריה, האמונה על החקירה, הוגש ערעור נגד ההחלטה בניסיון למנוע את המפגש.
הפרשה מעוררת שאלות בנוגע לנסיבות הירי, להתנהלות הכוחות במהלך המרדף ולצעדים שננקטו לאחר מכן. נכון לעכשיו, טרם פורסמו ממצאי החקירה או פרטים נוספים באשר להשתלשלות האירועים המלאה.