פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד שני קטינים בני 15, המואשמים ביידוי אבנים לעבר רכב הסעות ממוגן בשכונת א-טור בעיר. לצד כתב האישום, ביקשה הפרקליטות להורות על מעצרם של השניים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.
על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אמיר דרושה מפרקליטות מחוז ירושלים, שהו השניים יחד עם אחרים בסמוך לחנות גלידה בשכונת א-טור כאשר הבחינו ברכב ההסעות. אחד הקטינים החל לרוץ בעקבות הרכב ובהמשך הצטרף אליו הקטין השני.
לפי הנטען, כאשר רכב ההסעות עצר בצומת בשכונה, יידו השניים לעברו שש אבנים בגדלים שונים. חלק מהאבנים פגעו ברכב בזמן שהיה בנסיעה איטית.
החקירה נוהלה על ידי מפלג תפקידים מיוחדים בימ"ר ירושלים. כתב האישום מייחס לשני הקטינים עבירה של ניסיון חבלה במזיד ברכב ממניע גזעני.
בשל גילם של הנאשמים, חל איסור פרסום על כל פרט העלול להביא לזיהוים, ולא ניתן לפרסם את כתב האישום או את בקשת המעצר במלואם.