שני קטינים בני כ-15 נעצרו בחשד למעורבות בהצתת חורש באזור ציר מרטין בובר בעיר. על פי החשד, השניים הציתו את האש ונמלטו מהמקום זמן קצר לאחר מכן.
עם קבלת הדיווח על השריפה, הוזעקו כוחות משטרה ולוחמי מג"ב לזירה ופתחו בפעולות חקירה מהירות. במסגרת החקירה נעשה שימוש באמצעים טכנולוגיים ובמערך התצפיות העירוני, שהוביל לאיתור החשודים ולעצירתם.
במהלך החקירה עלה חשד כי השניים מעורבים גם באירוע הצתה נוסף שאירע יום קודם לכן באזור עיסאוויה.
החשודים הובאו לדיון בבית המשפט, שהורה על הארכת מעצרם עד ליום שלישי, 23 ביוני 2026.
גורמי החקירה ממשיכים בבדיקת נסיבות המקרים ובוחנים את מעורבותם באירועים נוספים.