בעירייה הטילה קנסות על מספר פעילים שתלו שלטי מחאה בתחנות הרכבת הקלה בעיר, במחאה על תופעת השחתת מודעות שבהן מופיעות תמונות נשים.
לפי הפרסום בהארץ, מדובר בקבוצת סטודנטים שפעלה בשבועות האחרונים בנושא. הפעילים תלו שלטים במוקדים שבהם הושחתו בעבר מודעות פרסום, ובין היתר בתחנות הרכבת הקלה. פקחי העירייה שהגיעו למקום רשמו לשלושה מהם קנסות בסך 475 שקלים כל אחד, בטענה כי המודעות נתלו ללא היתר ובניגוד לחוקי העזר העירוניים.
ברקע הדברים עומדת הטענה כי בשנים האחרונות הושחתו בעיר מודעות רבות על גבי אוטובוסים לוחות מודעות ועוד, בעיקר באזורים הסמוכים לשכונות חרדיות. בעקבות מקרי ההשחתה, דווח כי חברת הפרסום הפועלת בתחנות הרכבת הקלה הנחתה מפרסמים בצעד מבורך שלא לשלב דמויות נשים בחלק מהתחנות הסמוכות לריכוזים חרדיים, כדי למנוע פגיעה חוזרת במודעות.
הפעילים טענו כי השלטים נתלו באופן זמני באמצעות נייר דבק בלבד וכי הוסרו מיד עם פניית הפקחים. לדבריהם, בעוד שתלונות רבות על השחתת מודעות נסגרו לאורך השנים ללא אכיפה משמעותית, במקרה זה הופעלה אכיפה מהירה נגד מי שביקשו למחות על התופעה.
מנגד, בעירייה דחו את הטענות והבהירו כי האכיפה מתבצעת באופן שוויוני וללא קשר לתוכן המודעות או לזהות הגורם שתלה אותן.
בהודעת העירייה נמסר כי תליית המודעות נעשתה בניגוד להוראות החוק וחוקי העזר העירוניים, ולכן בוצעה אכיפה בהתאם, כפי שנעשה במאות מקרים נוספים ברחבי העיר במהלך השנה.
הסוגיה ממשיכה לעורר ויכוח ציבורי בעיר בין ארגוני שמאל במרחב הציבורי לבין גורמים חרדים ושאינם הטוענים כי יש לכבד את אופיין ורגישויותיהן של שכונות בעלות צביון חרדי.