"הוציאו תיבה לרחובה של עיר": בשל מעצרו המתמשך של תלמיד הישיבה הגדולה בעולם, הכריע ראש הישיבה הגאון רבי אליעזר יהודה פינקל שליט"א על צעד חריג ודרמטי, זאת לאחר שנועץ בנושא עם מרן הגאון רבי דב לנדו שליט"א ומרן הגאון רבי משה הלל הירש שליט"א.
ביום ראשון הקרוב, בשעה 12:15 בדיוק, יצאו כלל בתי המדרש של הישיבה הגדולה בעולם, 'מיר', בשכונת בית ישראל, ורבבת הלומדים ייצאו לעצרת תפילה וזעקה המונית בכיכר זווהיל ולאורך רחוב שמואל הנביא, בראשות ראשי הישיבה שליט"א.
העצרת תסתיים בשעה 13:00 בדיוק עם סיום סדר א'.
העצרת הדרמטית יצאה לדרך, לאחר שראש הישיבה הגאון רבי אליעזר יהודה פינקל שליט"א נועץ בגדולי ישראל מרן הגאון רבי דב לנדו ומרן הגאון רבי משה הלל הירש שליט"א, בשל מעצרו המתמשך של תלמיד הישיבה בכלא 10.
בשל יציאת המוני בני הישיבה לרחובה של עיר, צפויים שיבושי תנועה כבדים ועומסי ענק לאורך ציר שמואל הנביא והאזור כולו בשעת העצרת.
את מפת חסימות הצירים המלאה ושינויי התחבורה הציבורית נפרסם כאן ב'חרדים ירושלים' במלואה בהמשך.